S.C. Licitatie Online S.R.L.
TERMENI ȘI CONDIȚII CONTRACTUALE
CONTRACT DE VÂNZARE LA DISTANȚĂ - CEASURI
1. ASPECTE GENERALE
Time Broker - este denumirea comercială a SC Licitatie Online SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, strada Strabuna, nr. 133, având număr de ordine in Registrul Comerțului J40/13822/2023, cod unic de înregistrare fiscală 48541612, telefon: +40784280048
2. PLASAREA COMENZII
Comenzile se pot plasa prin mesaj privat pe Olx, telefonic la nr: +40784280048 sau direct de pe magazinul online magazin.amanet.ro. Intervalul orar în care se preiau comenziile este de luni până vineri de la 09:00 la 17:00 și sâmbătă de la 09:00 la 13:00, excepție făcând zilele libere legale.
3. CONFIRMAREA COMENZII
Confirmarea comenzii se va face pe aceeași platformă pe care s-a efectuat comanda (Olx, telefonic, Facebook) exceptand comenziile de pe magazinul online unde confirmarea se va face pe e-mail. Termenul de livrare al produselor este în medie de 2-4 zile lucrătoare și se calculează începând cu momentul expedierii mesajului de confirmare livrare către client.
4. MODALITATI DE PLATA
Cumpărând de pe site-ul nostru, puteți alege următoarele modalități de plata:
4.1. Plata online prin card bancar
Cum cumpar produse cu plata prin card bancar?
Acceptam urmatoarele carti de credit/debit: Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro), inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Utilizam serviciile procesatorului de plati on-line Stripe - un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line.
Prin plata online cu cardul se pot achizitiona produse second hand - ceasuri, plus costurile de transport, in cazul in care acestea se aplica.
Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:
a. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe butonul "Adauga in cos" apoi continuati pasii catre finalizarea comenzii pana ajungeti la selectarea modalitatii de plata. Dupa selectarea modalitatii de plata "Plata online cu card bancar", acceptarea termenilor si conditiilor firmei SC GFS Loans SRL si apasarea butonului "Trimite comanda" veti fi redirectionati catre procesatorul de plati online pentru introducerea datelor cardului bancar.
b. Introduceti datele dvs. personale
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata prin SSL. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati datele de livrare si facturare.
c. Introduceti datele despre credit/debit card:
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii, care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, veti fi redirectionati catre site-ul nostru. Pe adresa de e-mail veti primi confirmarea platii de la mobilPay si confirmarea comenzii din partea noastra.
5. TRANSPORTUL SI LIVRAREA BUNURILOR
Vânzătorul se obligă să livreze bunurile în sistem de curierat door-to-door către cumpărător.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și transmiterea documentelor însoțitoare (fizic sau prin e-mail).
Livrarea către client a produselor achiziționate, este efectuată prin intermediul firmei de curierat rapid. Livrările se vor efectua, în medie, în 2-4 zile lucrătoare de la data expedierii de către vânzător a mesajului privind confirmarea înregistrării comenzii. Termenul de livrare a produselor este garantat de firma de curierat, din momentul confirmării comenzii.
Vânzătorul răspunde de corectitudinea datelor înscrise în AWB. Numărul AWB este numărul documentului de transport și se regăsește pe documentul tipărit lângă codul de bare. Acesta este un cod unic de identificare, care oferă posibilitatea clientului de a localiza în timp real coletul
Pentru o intrare mai rapidă în posesia coletului, clientul are posibilitatea de a solicita ridicarea acestuia de la sediu/punctul de lucru situat în localitatea în care s-a cerut livrarea coletului, prin contactarea telefonică a reprezentantului firmei de curierat din respectiva localitate la numărul de telefon afisat pe site-ul curierului.
În cazul în care clientul nu este găsit în termen de 2-3 zile la adresa de livrare furnizată vânzătorului, SC Licitatie Online SRL își rezervă dreptul de a anula comanda.
Plata transportului, în caz de retur (inclusiv returnarea în vederea efectuării service-ului pe perioada de garanție a produsului) cade în sarcina cumpărătorului. Service-ul este asigurat doar pe o perioadă de 14 zile calendaristice, reprezentând perioada de garanție. Service-ul post-garanție nu este asigurat.
6. FACTURAREA ȘI MODALITATEA DE PLATĂ A PRODUSULUI ȘI TRANSPORTULUI
Prețurile bunurilor sunt afișate pe site-urile online de vânzare, cu T.V.A. inclusă și nedeductibilă conform legislației în vigoare, respectiv art. 152² din Codul Fiscal.
Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii, în formă scrisă ce conține contravaloarea bunurilor vândute de către SC GFS Loans SRL. Factura va fi transmisă odată cu livrarea coletului, alături de produsul achiziționat (împreună cu accesoriile din dotare) și certificatul de garanție.
AWB-ul mai conține și un packing list, în care este specificat conținutul pachetului (obiect/e achiziționat/e, factura aferentă, precum și accesoriile obiectului/lor din dotare).
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a informa vânzătorul despre modificarea datelor acestuia și a adresei de domiciliu, precum si a codului IBAN, în cazul retururilor.
Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv in RON.
7. RETURNAREA PRODUSELOR
Ne dorim ca produsele noastre să satisfacă pe deplin cerințele dumneavoastră de calitate. Dacă nu sunteți mulțumit de produsele cumpărate, ne puteți contacta pentru returnare în termen de 14 zile calendaristice și noi vă vom restitui contravaloarea produselor achitate de dumneavoastră. Legislația română prevede: "Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere."
Clienții noștri pot returna produsele cumpărate în starea fizică și funcțională a acestora din momentul predării, în ambalajul original însoțit de accesoriile lor, certificatul de garanție, factura și prezentul document (termeni și condiții) toate în original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, făra invocarea vreunui motiv, anunțând acest retur în prealabil, la telefon sau printr-un mesaj la numărul de telefon +40784280048.
Returnarea produselor se va face exlcusiv pe cheltuiala clientului, folosind doar serviciile de curierat rapid, cu opțiunea deschiderii coletului la livrare de către reprezentantul vânzătorului. SC Licitatie Online SRL va înapoia contravaloarea comenzii, specificată pe factură, în cel mult 14 de zile calendaristice de la data primirii bunurilor vândute și returnate. Suma înapoiată clientului nu include cheltuielile de transport, ramburs și comision bancar. Costul transportului pentru returnare este diferit pentru fiecare firmă de curierat rapid și se pot aplica tarife pentru kilometri sau kilograme suplimentare.
-CONDIȚII PENTRU A RETURNA UN PRODUS-
Cumpărătorul va lua legătura cu un reprezentant al sociețătii, căruia îi va comunica informațiile despre produsul pe care dorește să-l returneze. Returul se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid. Returul se face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. societatea va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 zile de la data primirii bunurilor vândute și returnate, prin Transfer Bancar. Pentru acest lucru societatea va solicita codul IBAN al clientului, alcătuit din 24 de caractere, și numele complet al deținătorului.
În cazul returului costurile de transport sunt suportate de către cumpărător, urmând ca acesta să platească personal costul transportului către firma de curierat cu care urmează să returneze produsul. Comisioanele aferente transferurilor de bani (prin bancă) reprezentând contravaloarea produselor returnate, cad în sarcina cumpărătorului. Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adresează doar clienților care au achiziționat produse comercializate de către SC Licitatie Online SRL și postate pe site-urile on-line de vânzare.
Produsele care se returnează trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Produsele returnate trebuie să fie insoțite de accesoriile din dotare și documentele de achiziție: certificat de garanție, factură, documentul termeni și condiții, toate în original;
- Nu se acceptă spre retur produsele care prezintă semne de deteriorare (altele decât cele înscrise în certificatul de garanție) sau care nu corespund datelor de identificare/seriilor prevăzute pe documentele de achiziție.
- Toate produsele care urmează a fi returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost predate. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, au fost deteriorate, au urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile din dotare.
- În orice situație, înainte de returnarea produselor cumpărătorul trebuie să se asigure că:
-acestea nu sunt protejate de parole definite de către cumpărător;
-au fost șterse eventualele conturi definite de catre cumpărător;
-că nu au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe cu care produsul a fost livrat;
-nu a efectuat orice alte feluri de intervenții neautorizate care să ducă la modificări ale softului față de starea inițială în care a fost livrat produsul,
Societatea deține o echipă întreagă care se ocupă exclusiv de calitatea produselor. Astfel aveți garanția că produsele comandate sunt în stare bună, funcționale în integralitatea lor și că nu își schimbă atributele și caracteristicile funcționale în cazul utilizării corespunzătoare a acestora.
Însă, în ipoteza în care se observă că obiectul trimis este deteriorat (din culpa vânzătorului) și acesta face obiectul garanției, clientului i se va face retur. Societatea nu acceptă colete cu ramburs!
8. GARANȚII
Toate bunurile comercializate de către SC Licitatie Online SRL, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare, specifice bunurilor second-hand. Firma noastră comercializează produse second hand (nu sunt noi) care respectă conformitatea tuturor condiţiilor comerciale, prezentând parametri de calitate şi performanţe normale la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi caracteristicile acestuia. În cazul bunurilor vândute și livrate de SC Licitatie Online SRL prin intermediul curieratului, cumpărătorul va primi la livrare pentru fiecare bun, un certificat de garanție cu toate detaliile si condițiile de aplicare ale acestuia, precum și factura de achiziție și accesoriile din dotare ale produsului, în cazul în care acestea există. Pe perioada celor 14 zile calendaristice (de la data achiziționării produsului), reprezentând perioada de garanție, SC Licitatie Online SRL va asigura service-ul în cazul defecțiunilor care nu se datorează culpei clientului. În acest caz costul transportului va fi suportat de către client (dus-întors). În cazul în care, la primirea produsului în service se constată faptul că defecțiunea nu este imputabilă clientului, iar produsul nu mai poate fi utilizat, acestuia i se va face retur și implicit i se va rambursa contravaloarea bunului, în termen de 14 zile calendaristice de la data constatării și comunicării defecțiunii către client. Și în acest caz costul transportului va fi suportat de către client. Service-ul post-garanție nu este asigurat!
9. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier)
10. DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII
SC Licitatie Online SRL nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, SC Licitatie Online SRL își rezervă dreptul de a nu onora comanda în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă. Orice reclamație va fi transmisă către SC Licitatie Inlime SRL în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor (prin e-mail la adresa office@timebroker.com sau telefonic, la numarul de telefon +40784280048 ) urmând ca aceasta să fie transmisă spre soluționare.